Friday, January 15, 2010

2010

Alhamdulillah.. di beri kesempatan sekali lagi untuk menikmati tahun baru dengan cabaran yg baru, semangat yg baru, azam yg baru, matlamat yg baru dannnn pendek kata semua yg baru... Sejauh mana dapat bertahan semua ini akan bergantung pada individu tersebut kannn. Memang sesungguhnya dah lama tak update blog nie. Busy yang mmg betul busy dan kadang-kadang tak busy tapi di sengajakan membusykan diri. Rasanya blm terlambat nak ucapan 'Selamat Thn Baru' pada kawan-kawan yg sudi menjengah blog saya yg tidak seberapa ini ...he..he..

Terkezuttt tgk ramainya kengkawan2 yg dah melawat blog My Love, My Heart , My Soul .. terima kasih semua... InsyaAllah lepas nie dgn tekad dan azam yg baru saya akan merajinkan diri untuk mengupdate blog ini sekurang-kurangnya 1 minggu sekali.. Ok kan... :)

Bila sampai thn baru masing2 ada saja azam untuk thn baru.. Doa saya thn 2010 nie biarlah dilalui dgn berita-berita kegembiraan dan kejayaan.Apa yg saya lakukan mintalah di beri keredhaan oleh-Nya. Moga-moga tahun nie juga Allah mengkabulkan doa untuk saya serta suami memperolehi zuriat, rasa terngiang-ngiang di telinga dgr suara baby nangis, gelak ,rindu sangattttt,...ya Allah kau berilah kami berita kegembiraan itu ya Allah.. amin ya rabbal alamin...

No comments: